Städning pågår!

Idag är sista dagen på den långa ledigheten. Jag var inne igår på jobbet och gjorde en halvdag som en mjukstart. Idag är Mattias på någon föreläsning/work shop med jobbet så det är bara Joel och jag hemma. Rätt så skönt måste jag säga tanke på att vi stort sett har varit tillsammans i drygt 7 veckor. Så jag har hunnit renbädda sängen här på förmiddagen, starta en tvättmaskin samt diskmaskinen, plockat undan och sopat diverse golv. Dammsuga är inte lönt, dels då dammsugaren håller på att ge upp men så fort man gör något så blir det skräpigt/dammigt. I helgen har vi (läs Mattias) tänkt försöka jobba med hallen, slipa och spackla i första hand. Om allt går bra kanske vi till och med hinner lägga in golvet i Joels rum. Det skulle vara kanon för då skulle vi kunna börja ställa in lite saker i det rummet också. Det finns ingen brist på saker att göra om man säger så.....

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0