Släng av magsjuka??

Jag vaknade idag av att det krampade i magen...menssmärta tänkte jag då det är den tiden av månaden...men nej, det är det nog inte. Krampen i magen har kommit och gått hela dagen i varierande styrka. Jag hade en förhoppning att det skulle släppa så jag kunde ta mig iväg och träna ikväll men det har det inte gjort. Jag törs inte testa och se om det skulle gå då det är en riktigt högintensivt pass. Så ingen träning denna vecka. Suck. Får försöka ta igen det kommande vecka istället. Jag måste säga att jag tror jag blivit lite såld på Bodybalance, jag känner verkligen (eller så är det hjärnan som spelar) att kroppen blivit starkare.  Tankens kraft är stor.

Just nu står lille man brevid mig och ser på Bortspolad. Sambon ligger och sover efter att ha jobbat natt. En bit lax ligger i diskhon för upptining till middag till den lille. Då det är jag som står för maten ikväll blir det inte mer avancerat än så än stekt lax och kokt potatis - till den lille. Till oss stora blir det Mattias som lagar och jag vet inte vad som stod på menyn ikväll.

Lite updatering av husrenoveringen så har det inte hänt mycket alls. Tanken/förhoppningen var att badrumsfönstret skulle ha satts in förra helgen/början på denna vecka. Men med våran tur så levererades inte fönstret till butiken som det var sagt, så Mattias pappa fick ställa in sin resa upp till oss för att hjälpa till. Fönstret är köpt i Ö-vik och det är tänkt att Mattias pappa ska hämta ut det till när han far upp till oss. Nu är nytt datum satt till helgen vecka 6. Jag tror att tills dess har Mattias tänkt börja förbereda inför golvläggning.

Helgen har varit lugn. Det har tyvärr inte blivit så mycket uteaktiviteter då det varit så kallt. I fredags blev vi bara inne, i lördags åkte vi till mina föräldrar och hälsade på, i dag har det på grund av mitt mående inte hänt så mycket. Tur dagis finns som kan hjälpa till att aktivera våra små barn :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du mår bättre nu!

2010-02-01 @ 21:53:09
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0