Träningskort

Idag har jag gjort slag i saken och köpt mig ett 6 månaders träningskort på Träna. Målet är att vara igång två gånger i veckan, ett pass bobybalance (var på ett sådant idag) och ett pass bodystep (jag hoppas att jag får möjlighet att gå på ett på söndag). Har jag tur kanske jag lyckas klämma in ytterligare ett bodysteppass, vem vet. I morgon är det jag som fyller i blanketten om friskvårdspeng som vi har turen att ha på jobbet så jag får tillbaks en del av kortes kostnad :)

En arbetsdag till och sen är det helg. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Härligt tjejen!! Fan va fit du ska bli nu... BodyBalance e helt underbart..de e ju en blandning av power yoga o pilates - typ ;) Body Step har jag hört ska va kul, fartfyllt o enkelt...skulle oxå vilja gå på nå sånt men de får vänta.

Ha en trevlig helg! Puss o kram till er allihopa <3

2010-01-22 @ 13:17:19
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0