Bad, potatis och mys


Innan vi flyttade in så fick Joel premiärbada i det omtalade badkaret. Sen har han även fått tillfälle att bada en gång till. Själv har jag inte mer än tvättat fötterna i det. Mattias har däremot badat med Joel. Ikväll fanns väl en förhoppning att kanske kunna bada tillsammans medan Joel är hos mormor och morfar, men jag är sittandes framför datorn och Mattias ser fotboll. Lite nytta har vi iallafall gjort ikväll. Vi började med att äta ute efter att jag slutat jobba. Sen har vi börjat ta oss an blomrabatten på framsidan. Mkt att rensa!!

Men, nu kom jag bort från ämnet. Badande Joel var det ju :)

 

Gissa om han tyckte det var roligt! Simma sa han. Tänk er att gå från en liten badbalja till ett stooooor badkar!!

 

 

 

Senaste besöket hos mormor och morfar var riktigt lärorikt. Joel fick hjälpa till att sätta potatis, han fick se två små grodor och äntligen sitta i en traktor. Tyvärr hade jag inte kameran till hands annat än mobilen när han satt i traktorn sen den bilden kan jag tyvärr inte dela med mig vid detta tillfälle.

 

 

Kul att hjälpa till!

 

 

Första frukosten i huset

 

 

Mys i fotöljen innan sängdags.

 





Kommentarer
Postat av: Sussie

Nu blir jag ju ännu mer sugen på resan uppåt, va fint ni verkar få det! Kramar till er :-)

2010-06-18 @ 07:38:32
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/
Postat av: Anders Edlund

Beachboyz!

2010-06-21 @ 14:13:43
Postat av: Camilla

Förstår att han gillar badkaret :D



Ni ska inte försöka vinna biljetter hos mig förresten? http://millansmemoarer.blogg.se/2010/june/vinn-biljetter-till-charlies-inspirerande-sem.html

2010-06-22 @ 23:08:15
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0