Busplaneten

I dag blev det premiärbesök på Busplaneten. Våra egentliga planer var att fara till badhuset, men det blev så komplicerat när Mattias inte visste vart han hade sina badbyxor samt att vi inte skulle veta om det skulle bli tidspress beroende på hur länge Joel sov eftermiddag (badhuset stängde klockan 16) så då kändes det så mycket lättare med Busplaneten. I vilket fall som helst skulle det bli skoj för Joel.

När vi kom till Busplaneten hörde vi att det lät som att stället var välbesökt. Båda funderade vi nog om det skulle vara värt att gå in och trängas, men det kändes taskigt mot Joel att vända och åka hem. Jag tror nog att jag kan prata för båda att ingen av oss ångrade att vi fullföljde våra planer :) Snacka om att Joel tyckte det var skoj! Oj vad han gick an för att klättra upp till diverse rutschkanor och så fort han hade åkt så ville han åka igen. Lillkillen blev blöt av svett.

Jag tänkte avsluta med att bjuda på lite bilder från besöket.





En rutschkana som åktes x antal gånger. Inga problem att åka själv.



Denna vågade vi oss inte på. Snacka om frittfall och ilning i magen. Nej tack!



Ahhhh, jag tycker bilden talar för sig själv :)



En rutschkana för de lite mindre vilket även resulterade i att det inte var lika barn som sprang omkring där.



Lite olika typer av bollhav fanns också. Här står Joel och en annan kille och har blåst håret vid maskinen som kunde få bollar att sväva i luften.



Intressaaant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0