**** humla

Hm, ok, inte skrivit så jävla mycket här då. Renoverat på ganska bra. Kom hit om ni vill se hur det ser ut. Inte mer än detaljer mer än de bilder vi lagt ut på nätet. D.v.s. inget större som hänt på ett bra tag. Hantverkare som hoppar på jobb med glädje finns det färre än snöbollar i helvetet så ingen har dränerat och grävt ner dagvattenledningar här. Litet jobb förstås och inget nån förväntar sig tjäna så mycket pengar på och därför skiter de flesta i det. Skön inställning som definitivt fyller på förtroendekapitalet för hantverkare i gemen.... Måste än en gång hylla elexperterna i Umeå för att de faktiskt är ett företag som gör vad de säger de ska göra och gör det för kundens bästa. Nåja, färdigspytt och solskensblåst färdigt för idag.

Humle-jävel var dagens ord. Jag klev på en humla idag. För det första, hur fan kan man hinna bli 34 år innan man kliver på en humla för första gången? Speciellt om man har varit ute mycket generellt sådär? En enda gång har jag blivit stucken av en geting dessutom. Känns som jag haft tur eller vad? Give me some comments people. Nåja, för er som inte klivit på, eller blivit brända av the motherfuckers kan jag meddela att det gör skitont då men det går snabbt över.

Ungarna då? Jodå, skiter äter och gnäller. 18 år kvar bara...

/Mattias

Kommentarer
Postat av: Peter Holmstedt

Haa ha. Skönt att det finns fler som får slita i semmester tider. Nä då skojar bara. Har precis lyckas besegra 4 GETINGBON när jag skulle byta fasad på kåken. Vi måste höras nåt ?

2011-07-11 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0